Top Menu

punca isteri safee sali tidak taat


Baru-baru ini, kita dikejutkan dengan Kes Mahkamah Penyerang Bolasepak Kebangsaan, Safee Sali dan Isterinya. Tak de angin, tak de ribut tetiba je berita yang mengatakan isterinya tidak taat kepadanya begitu mengejutkan pelbagai pihak.

Lebih mengejutkan apabila Safee Sali telah membuat pendakwaan dan perintah agar isterinya Sabrina Yusof agar kembali ke pangkuan keluarga dan KEMBALI TAAT kepadanya. Persoalannya sekarang kenapa? Apa sebenarnya punca isteri Safee Sali, Sabrina Yusof tak taat kepada suaminya?

Bukan mahu menjaga tepi kain orang, tapi saya sebenarnya begitu meminati Safee Sali atas dasar kerjayanya sebagai seorang pemain bolasepak professional. Siapa yang tidak mengenail beliau. Semua orang kenal. Ada satu ketika ramai (perempuan) yang bertanyakan Safee Sali ini dah kahwin ke belum? Beliau bukan sahaja diminati para peminat bolasepak malah golongan wanita juga meminati beliau.

Apa yang diharapkan agar, jika benar isterinya tidak taat kepada suami..maka kembalilah ke pangkuan keluarga dan suami. Bagi seorang wanita yang bergelar isteri..syurga isteri adalah terletak di bawah “telapak”kaki suami..ada masalah bawa berbincang, fikirkan demi kebahagian anak-anak dan rasanya tak perlulah nak bercerai-berai..lagipun perintah kembali taat itu pun sudah ditarik balik..so, berbaik-baiklah yer korang.


Ikuti Kisah Bahagia dan Romantik Mereka Sebelum Krisis Rumahtangga!