Top Menu

artis malaysia ini dikatakan lesbian ?

korang mesti ingat lagi cerita Tentang Bulan dan Brainscan kan ? Haa..antara pelakonnya, adalah seorang artis remaja yang dikaitkan dengan isu Lesbian ni. Dia ni, bukan tak lawa, lawa beb ! aku sure korang pun rasa dia ni lawa. Nama artis remaja rupawan ni, Fatin Affifah yang mana namanya melonjak naik dek kerana dua filem kanak-kanak yang mantap dan bersahaja yang mana menjadikan kanak-kanak suka akan filem ini. admin pun suke juga la


OK! Dia ni, dikaitkan dengan "abang Putt" atau nama sebenarnya Puteri Sarah yang dikhabarkan si pengkid yang ada menjalinkan hubungan dengan artis remaja ni. Jadi, dia ni menafikan yang dia ada hubungan dengan si pengkid ni ! Tapi, kontroversi yang mengakibatkan dia tak boleh berdiam diri.

Ada satu cerita di mana, dia ni, ada membuat tatu di pinggang yang menunjukkan hubungan mereka berdua. Jadi, dia menafikan sekeras-kerasnya hubungan terlarang mereka itu di dalam laporan media. Dia ada buat laporan kepada SKMM atau Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia untuk menutup aibnya itu. Dia tak nak gosip-gosip murah gini terus melanda dirinya.



sumber