Top Menu

Nurul Halimin Mengaku Isteri Kedua Sham Kamikaze

sham kamikaze dan isteri
Sham dan isterinya Farazila

Lumrah dunia artis, ada sahaja cerita yang disensasikan. Dan terbaru kisah kononnya  sham kamikaze telah beristeri dua, namun yang hangatnya apabila sham dikatakan merahsiakan perkahwiannya keduanya dengan Nurul Halimin. Sham Kamikaze bagaimanapun  menafikan perkara tersebut dan mengatakan dia difitnah.
Namun, berlainan dengan pihak Nurul Halimin yang bersungguh-sungguh mengiyakan perkara tersebut. Kalau pernikahan ini benar…Ahamdulillah,semoga Sham dapat membimbing isteri keduanya. Tetapi jika ianya sekadar fitnah, nama Sham Kamikaze mesti dibersihkan.
Baca entry terdahulu (Nurul Halimin Isteri Kedua Sham Kamikaze?) kakak kepada Maulana (bekas pelajar Akademi Fantasia Kelapan – AF8), yang bernama Nurul Halimin Md Salleh yang mana keluarga Nurul Halimin mengiyakan kisah pernikahan mereka.

sham dan isteri baru
Gambar Keluarga Maulana AF
Berikut komen Nurul Halimin sendiri
“Sebelum berkahwin, macam-macam janji yang dia katakan kononya ingin menjelaskan perkahwinan itu kepada isteri pertamanya, Farazila, tetapi sehingga kini wanita itu belum diberitahu lagi.”
Nurul Halimin yang merupakan seorang ibu tunggal beranak satu tertekan dan terasa diabaikan kerana sikap Sham yang tidak bercakap benar dan menyembunyikan status perkahwinan mereka.
Tambah lagi Nurul Halimin mendakwa masih belum mendapat surat nikah berkenaan dan sedang tercari-cari saksi yang menyaksikan pernikahan mereka. Kalau betul bernikah mesti ada gambar kan? So..Nurul boleh je tunjuk gambar sebagai bukti.
bahasa digunakannya..Fuhhh…:

nurul halimin

 
Tweeet Nurul Halimin yang begitu marahkan isteri Sham, Farazila.…Fuhh..boleh tahan

nurul halimintweet
 
P/S:-Perkahwinan adalah benda yang baik, Jadi kenapa perlu disorokkan..namun, jika ianya FITNAH, semoga yang memfitnah diberikan hidayah, dan SHAM perlu cari bukti untuk membersihkan nama beliau, apatah lagi dengan title barunya sebagai pendakwah sekarang ni. sumber